Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, April 19, 2013

Konfirmasjonsfotograferingen i full gang!

Nå er konfirmasjonsesongen i gang og jeg kunne ikke vært blidere! Det er noe helt fantastisk å få lov til å fotografere disse unge damene i sammenheng med dette gamle "overgangs" ritualet fra barn til voksen.

Jeg elsker å få frem det beste i modellene mine - få dem til å se ut som de vakre kvinnene de kommer til å bli.

Her er to tatt i bunad og drakt. Den ene er rogalandsbunaden med den flotte blå vesten, jente nummer to har Karen drakten :)



Lykke til konfirmanter 2013 :)

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)