Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, February 11, 2013

kakebaking...

Jeg elsker å lage mat men når det kommer til baking er jeg rett og slett ikke noe flink. Ikke bare er jeg ikke flink men jeg er en perfeksjonist og når det ikke ser ut/smaker som jeg ønsker blir jeg sååå skuffet.

I forbindelse med dåpen til Chloe Isabella satte jeg igang med et prosjekt med å bake en sjokoladekake med sukkerpasta på.

Jeg ønsket den høy, flott og rosa, med vaniljekrem i.

Kjøpte sukkerpasta fra Panduro (neste gang- sjekk hvor mye man trenger -burde hatt to pakker slik jeg ikke måtte lappe det i sammen) og bakte og bakte og bakte.

Her er resultatet



Og ett med den vakre datteren til et vennepar av oss :)



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)