Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, August 10, 2012

HOT mama!

Noen fotograferinger er mer spennende enn andre. Denne var en av dem som var kjempe kjekke og utfordrende i den positive retningen. Denne vakre damen ønsket å lage et album til sin mann som han skulle få i morgengave - de skulle dra til Italia å gifte seg.

Ikke tro at dette var noe denne damen hadde til vane, - ikke likte hun å bli fotografert og videre var hun usikker på om hun ville "få det til", og bekymret for sine kvinnelige former etter å ha fått et barn for ikke så lenge siden.

Som vanlig sa jeg at jeg var sikker på at det ville gå bra og at jeg har en 100% fornøyd garanti.

Vi fikk veldig mange flotte bilder, de fleste kan jeg ikke dele med dere men dette fikk jeg lov til å legge ut.

SMOKING HOT ikke sant??



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)